اس ام اس عاشقانه
جوک اس ام اس عکس!!!
اینم یکی دیگه از سایتامpatoghshadii.ir
جمعه 19 مهر 1392برچسب:, :: 14:35 :: نويسنده : ایمان موسوی

به حرمت خاطرمون

به دوری فاصلمون

به تنگی رابطمون

دلتنگتم ای مهربون
.

اس ام اس دوستانه

.
تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

فقط یک لحظه آری با نگاهی اتفاق افتاد

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
.

.

.


کاش باور داشتی در باورم

از نگاه شاپرک زیباتری

با شکوهی مثل خورشید بزرگ

از نسیم لاله هم بی همتا تری

کاش باور داشتی امید من

آتشی سوزنده دارم از غمت

کاش می دانستی ای یکتاترین

تا افق تا آسمان می خواهمت
.

.
مرا به دار آویختند که نامت را از یاد ببرم

چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند

نام تو حک شده ی قلب من است

تو رو هرگز نخواهم کرد فراموش
.

.
با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو ، زندانیست

نگذر ز بهار ، باغ احساس

چون بی تو تمام لحظه ها بارانیست
.

.
میدونی فرق عزیز و دلتنگ چیه

دلتنگ کسیه که پیام میده

عزیز کسیه که پیام میخونه
.

اس م اس دوستانه

.
در قید غمم خاطر آزاد کجایی

تنگ است دلم قوت فریاد کجایی

با آنکه ز ما یاد نکردی

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی
.

.
همیشه آدم ها

وقتی به همدیگه فکر می کنن که تنها می شن

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

به اونی فکر می کنه که رفیق تنهایی هاشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 38484
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا
کد پیغام خوش آمدگویی